FANDOM

Meric
Meric'y nazywani też (a wałaściwie "nazywane" - to kobiety) Monk'ami to jedna z ras zamieszkujących planetę Inamorta. Są to jedyne w Orderze stickmanki dopuszczone do aktywnej walki. Ich rolą nie jest walka, w której... no nieoszukujmy się - nie są najlepsze. Posiadają wielkie różdżki, podobne do lasek Magikil'ów. Używają prostych zaklęć leczniczych. Ich pojawienie się w Orderze było w czasie wojny z Chaosem prawdziwym cudem. Były świetną alternatywą dla lekarzy, którzy stacjonowali jedynie w zamkach i tam opatrywali rany żołnierzy. Uczennice Magikil'ów nie boją się działać na froncie. Popularnie mówi się na nie "Babki Zielne", jednak to nazwa nieoficjalna. Występują w Stick Empires i Stick War II:Order Empire.

UmiejętnościEdytuj

Rasa Meric posiada wiele przydatnych umiejętności. Najważniejszą jest leczenie siebie i innych poprzez proste zaklęcia. Posiadają także umiejętność usuwania trucizny z organizmów Stickmanów. Uczone są także zaklęć obezwładniających, ale używają ich jedynie w ostateczności - kiedy same są atakowane przez wroga.

TriviaEdytuj

  • W grach Meric'y mają ludzką skórę (inni stickmani są czani).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki