FANDOM

Ten artykuł to zalążek.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Malakito

Stickman

Malakito
Imię Malakito
Wiek 93 lata (w chwili śmierci)
Narodowość SapanFlag Niponia
Umiejętności Genialny strateg
Broń Laska
Kolor Szary
Organizacja Władza Niponii
OZN (jako głowa państwa)
Praca/Zadania Cesarz Niponii
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Cmentarz Cesarski w Kyoto

Rodzina

Stan cywilny Żonaty
Krewni Hiroto (syn)
Yanaka (żona)
Matsuto (ojciec)

Malakito (マラキと, Maraki-to) był 118. cesarzem Niponii, panującym w latach 1899-1972, aż do swojej śmierci. Zasłynął z prowadzenia wojsk nipońskich podczas wojny z Boleą. Ponieważ doprowadził do sromotnej klęski Bolei, ochrzczono go tytułem Żelaznego Cesarza (鉄の皇帝, Tetsu no kōtei). Umarł 23 maja 1972 roku, kilkanaście dni po zakończeniu wojny.

WyglądEdytuj

Malakito był mężczyzną o szarym ubarwieniu skóry. Za młodu miał kruczoczarne włosy i oczy.

Wraz z wiekiem przybyło mu zmarszczek, urosła długa, siwa broda, a tęczówki pobladły tak, że na tle białka były praktycznie niewidoczne. W późniejszym wieku chodził o drewnianej lasce.

Charakterystycznym ubiorem Malakito były ornamentalne, cesarskie odzienie: białe szaty z czerwonymi okręgami na rękawach i plecach; utrzymywane w kolorystyce flagi Niponii.

OsobowośćEdytuj

Malakito od najmłodszych lat był uczony, że cesarz musi być niepodzielny i traktować wszystkich obywateli jak równych. Wraz z wiekiem przybyło mu doświadczenia, szczególnie zainteresowane był w prowadzeniu wojen, w przeciwieństwie do swojego ojca, który stronił od walki. W późniejszym życiu stał się też podstępny i chytry, od dłuższego czasu planując upadek Bolei, widząc, jak nie radzi sobie z kosztami wojennymi.

BiografiaEdytuj

Malakito urodził się w 1879 roku, jako syn 117. cesarza, Matsuto. Od najmłodszych lat szkolony był do przejęcia tej roli po ojcu. Stało się to dosyć szybko, bowiem Matsuto umarł w 1899 roku, gdy Malakito miał 20 lat. Młody syn został cesarzem dwa dni po śmierci swojego ojca.

Wojna WschodniaEdytuj

ŚmierćEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki