FANDOM

"For we are the Magikil, and today, we summon unity!"
— Pewien Magikil przemawiający do narodów Inamorty.
Stick Magikill.jpg

Magiki przedstawiony w grze Stick War

Magikilowie to naród zamieszkujący Inamortę. Jego członkowie pełnią raczej funkcje polityczne, dyplomatyczne. Jako pierwsi, wyćwiczyli w sztuce walki także kobiety. Występują w Stick WarStick War II:Order Empire i Stick Empires.

UmiejętnościEdytuj

Umiejętności Magikil'ów znacznie wykraczają poza normy przyjęte w innych państwach. Magikil'oie są powolni, słabi. Wyróżnia ich jedynie umiejętność rzucania zaklęć, która wbrew pozorom okazuję się bezcenna w walce np. z Crawlerami. Podobne umiejętności posiadają Marrowkai'owie.

Znane zaklęciaEdytuj

PodstawoweEdytuj

Zaklęcie to nie wyma żadnego nakłau siły magicznej. Jest to najprostsze zaklęcie, jakiego uczą się młodzi adepci sztuki korzystania z magii. Można go urzywać z dużą częstotliwością, jednak jest bardzo słabe. Dlatego służy Magikilom raczej do obrony.

WybuchEdytuj

Magikil podnosi swoją laskę do nieba i krzyczy "Fulminate!". Powoduje duży wybuch w wyznaczonym miejscu. Przydatny w walce z dużą ilością słabych jednostek skupionych w jednym punkcie i atakujących jednocześcnie.

Spryskiwanie truciznąEdytuj

Magikil unosi laskę i krzyczy "Venomum! Toxonium!". Wszyscy w promieniu ok. 10 metrów zostają zatruci bardzo silną substancją. Wyleczyć z niej mogą jedynie Mericy lub Magikil, który zaklęcie rzucił. Skuteczne podczas walki z dużą ilością dobrze uzbrojonych jednostek, np. Juggerknight.

Mur elektrycznyEdytuj

Kolejny silny, lecz wyczerpujący dużo energii życiowej, atak. Tekst zaklęcia jest bardzo niezrozumiały jednak brzmi mniej więcej jak "Navikhasalek! Tohsas!". Powoduje wytworzenie się szerokiej i wysokiej ściany z elektryczności. Przebywanie blisko muru może spowodować trwałą utratę zdrowia, a często nawet życia. Po chwili jednak mur wyparowuje. Przez ścianę mogą przedostawać się strzały.

Pozycja w bitwieEdytuj

MagikilSWIIOE.png

Magikil (ten w kapeluszu)

Magikilowie poruszają się wolno, dlatego stanwią tylko jednostki wsparcia, podobnie jak Mericy i Archidoni. Kiedy wróg zajmuje się walką ze Shadowrathami, oni rzucają na przeciwnika niebezpieczne zalęcia. Niektóre z nich wymagają jednak wysunięcia się bardziej w przód. Wtedy są bardzo narażeni na strzały. Magikilowie nigdy sami nie wychodzą przed szereg. Osłaniają ich Speartoni, a od tyłu leczą Mericy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki