FANDOM

Plama kwasu

Plama kwasu

Parujący kwas

Parujący kwas

Kwas sprzedawany

Kwas sprzedawany w butelkach

Kwas Stitchere'a (symbol chemiczny: U3Pu2Cl) - to bardzo silny kwas, który po zetknięciu z jakąkolwiek substancją nieorganiczną zaczyna parować i wytwarzać promieniowanie Ят oraz promieniowanie Stamma. Natomiast po zetknięciu z substancjami organicznymi zmienia ich kształt oraz wielkość - wnika do środka wnętrza danej substancji i pozostawia tam wytwarzany przez siebie pierwiastek (Sthlor), który będzie zmieniał swój ksztalt do czasu, gdy znajdzie swoje miejsce wewnątrz danej substancji organicznej. Został wynaleziony przez Josha Stitchere'a.

ZastosowanieEdytuj

Kwas ten stosowany jest najczęściej w medycynie, gdyż posiada także unikalne właściwości przeciwdzałające powstawaniu zakażeń. W niewielkich ilościach jego promieniowanie Ят jest tak niskie, że po odpowiediej obróbce może być spożywany np. w postaci pikantnego sosu. Jednak takie zastosowanie w obecnych czasach jest niemożliwe, gdyż sprzedawany jest jedynie na recepty.

Stosowanie jako narkotykEdytuj

Kwas Stitchere'a jest przez niektórych stickmanów stosowany jako silny narkotyk, którego spożywanie może prowadzić nawet do śmierci. Osoby te najczęściej zwijają z papieru rurki, do środka wkładają suchą trawę namoczoną w tym kwasie i palą niczym papierosy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki