FANDOM

Kupencja

Stickman

Kupencja
Imię Kupencja
Wiek Mniej więcej tyle, ile ma StickWorld
Narodowość Nieznana
Umiejętności brak
Broń gazeta
Kolor głowa brązowa, reszta ciała czarna
Organizacja brak
Praca/Zadania brak
Status nie żyje
Miejsce pobytu StickWrick

Rodzina

Stan cywilny Zamężna
Krewni {{{krewni}}}

Kupencja - jedna z najstarszych osób na StickPlanet. Jej dokładna data urodzenia nie jest znana lecz wsród naukowców przyjmuje się, że jest starsza od StickWorld. Ma męża Sikosława, syna Żyga i siostrę Wymiotosławę. Ma niezwykły talent do malowania paznokci u stóp.

HistoriaEdytuj

Pełna historia Kupencji i jej rodziny nie jest znana. Naukowcy mogą potwierdzić jedynie wydarzenia nie starsze niż te z 1298 roku.

Prawdopodobny wygląd dzieciństwaEdytuj

To tylko przypuszczenia. Nie wszystko co jest tu napisane może być się zgodne z prawdą.

Kupencja została stworzona przez StickGoda. Pewnej nocy pojawiła się w przestrzeni kosmicznej. Nie było tam właściwie nic. Nagle nad sobą ujrzała jasne światło i dwóch StickAngelów mówiących do niej " Ty jesteś wybrana, aby głosić Stickmanom prawdę ich StickGoda! ". Chwilę później Kupencja ujrzała samego StickGoda. Widziała jak wokół niej powiają się pojedyncze planety, gwiazdy, później galaktyki i trzy wymiary StickWorld: StickHeaven - kólestwo wiecznej światłości; StickHell - kraina ciemności i zła; StickLand - miejsce wybrane przez StickGoda, którym Kupencja miała się opiekować, a gdy przyjdzie po nią śmierć, by przekazała tę odpowiedzialność swojemu pierworodnemu synowi.

Znane nam momenty z okresu dojrzewania KupencjiEdytuj

W 1298 roku Kupencja pobierała nauki w niedawno wybudowanej Szkole. Tam też zakochała się w o rok starszym Blybblu. Ten jednak odrzucił ją nie zwracając najmniejszej uwagi na uczucia Kupencji. Dziewczyna obiecała sobie zemstę. 2 lata późnije poznała Sikosława, jednak nie odczuwała niczego w stosunku do niego.

Przyjaźń z SikosławemEdytuj

Kupencja dopiero w 1319 polubiła Sikosława, który już od roku próbował ją poderwać. Zaczęli razem chodzić po StickWrick. Sikosław pokazał Kupencji wszystko czego się nauczył w klasztorze Stickolin. Dziewczyna w zamian nauczyła go malować paznokcie u stóp. Na przełomie roku 1322 i 1323 Kupencja zaczęła podkochiwać się w Sikosławie jednak nadal odczuwała coś do Blybbla i nie miała odwagi się zemścić. W tym pomógł jej jednak Sikosław, który razem z kolegami zaplanował zamach na byłego kochanka Kupencji. Odbył się on dnia 8 października 1323 roku.

Zamach na BlybblaEdytuj

Zamach na Blybbla z początku przebiegał zgodnie z planem. Nic nie wymknęło się z pod kontroli. Pod koniec misji, gdy Sikosław wyłączył wszystkie kamery i wchodził do pokoju studenta Kupencja, która dowodziła akcją a zewnątrz przypomniała sobie, jak bardzo kiedyś kochała Blybbla i wlączyła w jego mieszkaniu alarm. Uczeń szywko wstał i w ostatniej chwili zdążył obronić się przed Sikosławem. Policja przyjechała niemal błyskawicznie i wsadził Sikosława wraz z kolegami do aresztu. Kupencja była bardzo zdenerwowana całą tą sytuacją. Nie wiedziała co ma zrobić. Z jednej strony uratowała życie swejemu dawnemu kochankowi, z drugiej wsadziła do więzienia swojego najlepszego przyjaciela. W końcu zdecydowała się i poszła do Blybbla, aby prosić go, by zeznał w sądzie, że to była pomyłka, a Sikosław był jego przyjacielem. Blybbel zgodził się pod warunkiem, że Kupencja się od niego odczepi. Ta kochała też Sikosława, więc zgodziła się.

Rozstanie z SikosławemEdytuj

Po wypuszczeniu Sikosława z aresztu 28 listopada 1323 roku, ten od razu poszedł do Kupencji, by oświadczyć jej, że nie mogą się już dłużęj przyjaźnić. Dziewczyna błagała go, aby nie odchodził jednak Sikosław był nieugięty i pozostawił Kupencję na pastwę losu. Po dwóch miesiącach spędzonych w odosobnieniu Sikosław zaczął jednak tęsknić na Kupencją i jej talentem do malowanioa paznokci u stóp. W 1324 roku spotkali się w PortStick i pogodzili.

ŚlubEdytuj

W 1338 roku Kupencja i Sikosław pobrali się. Później Kupencja już bez wahania wywiozła Blybbla do lasu i nikt już więcej go nie zobaczył. I żyli długo i szczęśliwie...

Życie w czasach współczesnychEdytuj

Kupencja i Sikosław żyli w zgodzie aż do 1794 roku. Wtedy właśnie miała miejsce Pierwsza Kłótnia Rodzinna.

I Kłótnia RodzinnaEdytuj

Dotyczyła ona tego, że Kupencja chciała urodzić dziecko jednak Sikosław twierdził, że nie są jescze na to gotowi. Kupencja chciała zostawić Sikosława tak jak to on zrobił, gdy młoda jeszcze wtedy dziewczyna wsadziła go do aresztu. Uczucia jednak jej na to nie pozwoliły. Pogodzili się rok później, a Kupencja zaszła w ciążę.

II Kłótnia RodzinnaEdytuj

Miała miejsce w 1827 roku. Małżeństwo kłóciło się z czyjej winy zginął ich 32 letni syn Śmierdzimił. Czy to wina Sikosława, który nie wyposażył syna w odblaski, czy Kupencji, która widziała jak jeden samochód pędzi prosto na Śmierdzimiła i nie zareagowała, bo była zbyt zajęta malowaniem paznokci u stóp. Pogodzili się dopiero 5 lat później i oboje przyznali się do winy.

Odnowienie przysięgi małżeńskiejEdytuj

Na początku 1833 roku Kupencja i Sikosław postanowili odnowić przysięgę małżeńską na dowód tego, że się wreszcie pogodzili. Nic nie zakłócało ceremonii. Później przysięgli sobie, że już nigdy się nie pokłócą i będą żyli w zgodzie.

ŚmierćEdytuj

Kupencja i Sikosław zachorowali na Grypę Attusową i zmarli. Żyg musiał sam sobie radzić.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie potrafi malować paznokci od rąk.
  • Najprawdopodobnie w roku 1104 podkochiwała się w Źężeńkśtroćninie.
  • Była bardzo bogata w przeciwieństwie do mężą, Sikosława.
  • Blybbel w 1589 okazał się być kuzynem Kupencji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki