FANDOM

Król Dedhoss

Stickman

Dedhoss
Imię Dedhoss
Wiek 42 w chwili śmierci.
Narodowość Frusy
Umiejętności Rządzenie żelazną ręką
Broń Władza
Kolor Niebieski
Organizacja Królestwo Frus
Praca/Zadania Rządzić Królestwem
Status Martwy
Miejsce pobytu Królestwo Frus

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni nieznany ojciec, król

Król Dedhoss to okrutny tyran, władca pewnej średniowiecznej wyspy, i główny antagonista PSWG.

WyglądEdytuj

Dedhoss jest niebieskim stickmanem o krwistoczerwonych twardówkach i w pełni białych tęczówkach.

OsobowośćEdytuj

Dedhoss jest okrutnym władcą, tyranem, którego nie obchodzi lud, a jedynie własne potrzeby. Udało mu się jednak znacznie rozszerzyć granice swojego królestwa, dzięki czemu zdobył niemałą grupę zwolenników.

HistoriaEdytuj

Król Dedhoss urodził się w roku 1201 w nieznanej osadzie Królestwa Fruskiego. Jego ojciec był królem, który cieszył się sławą i szacunkiem mieszkańców kraju. Gdy Dedhoss trochę podrósł, narodziła się u niego chęć przejęcia władzy nad Frusami. Dlatego też 13 czerwca 1227 potajemnie zamordował ojca i zdobył tytuł króla. Od początku był on bardzo okrutny i nie dbał o swój lud. Z tego powodu zdobył wielu przeciwników, a w ciągu 6 lat wykonano 762 zamachy na niego, każdy jednak kończył się porażką. Dedhoss niestety wcale nie myślał o abdykacji, wręcz przeciwnie - planował stworzyć ze swojego narodu wielkie imperium. Rozpoczął dużo wojen i znacznie powiększył granice Frus, które w momencie szczytu zajmowały 1/3 Aizy oraz 1/4 Zyropy. Niestety wtedy też w jego kraju panowała straszna bieda, trwały epidemie. Z tego powodu w 1243 doszło do wielkiej rewolucji, podczas której Dedhoss został zamordowany.

PSWG
Główni
Sozenn Xsizar Stichi
Epizodyczni
Wigosci
Przeciwnicy
Król Dedhoss
Inni
Raxon

Więcej z Fandomu

Losowa wiki