FANDOM

Klanit
Minerał
Zimnymetal
Nazwa Klanit
Skład chemiczny {{{skł.chem.}}}
Kolor jasnoniebieski
Miejsce wydobywania Cryonia

Klanit - bardzo zimny w dotyku, błyszczący minerał, wydobywany tylko na Cryonii. Skutecznie odbija ciepło.

WłaściwościEdytuj

Klanit charakteryzuje się bardzo zimną i gładką powierzchnią. Wydobywany jest w jaskiniach Cryonii, umieszczonych niedaleko lodowego jądra planety. Można go poznać po jasnoniebieskiej barwie. Dłuższe trzymanie nieprzetopionego klanitu w rękach może skutkować oparzeniami. Minerał ten bowiem odbija nagromadzone ciepło stwarzając coraz cieplejszą otoczkę wokół siebie. Cryońscy górnicy do wydobywania używają Alunitowych kilofów i specjalnych rękawic, które nie przewodzą ciepła wytwarzanego przez ciało Stickmana.

ZastosowanieEdytuj

Klanit po wydobyciu przetapiany jest na sztabki wagi około 750g, pokryte cienką Alunitową warstwą, mającą na celu ochronić trzymające sztabki osoby przed oparzeniem. Wykorzystuje się go do wytwarzania zamrażających mieczy, sztyletów, a także wykłada się nim dachy na cieplejszych planetach. Czasem na skutek tego procesu nad dachami pokrytego klanitem domu może tworzyć się potężny i niebezpieczny komin cieplny.

CenyEdytuj

Zamrażające strzały z klanitowymi grotami - około 25 000 S$ za 150 sztuk

Klanitowy miecz - 750 000 S$

Klanitowy sztylet - 450 000 S$

Unikatowe przedmiotyEdytuj

Burmistrz Cryonii, Arthas Frostmourne, zazwyczaj widywany jest ze swoim Berłem Mrozu. Jak na razie jest to jedyny taki przedmiot w całym StickWorld.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki