FANDOM

KalarinShip345

Jak widać, statek jest na prawdę bardzo duży.

Największy, najciężej opancerzony, jednak też najwolniejszy okręt z Kalariańskiej floty gwiezdnej. Jeden z nich jest w posiadaniu Verinso.

UzbrojenieEdytuj

Zdecydowana większość dział jest ukryta w pancerzu. Kiedy trzeba błyskawicznie się wysuwają. Strzelają silnymi promieniami lasera. Dodatkowo na skrzydłach znajdują się po dwa obrotowe działa zdolne zniszczyć niewielki okręt jednym strzałem. Są bardzo szybkostrzelne. Ich pociski są sprowadzane ze StickPlanet. Dokładniej, są to Electric-Missile RVS produkowane przez firmęFlychantte. Kiedy pocisk zetknie się z poszyciem statku odłącza jego zasilanie i na stałe dezaktywuje dział laserowe (inne typy dział pozostają nadal aktywne). Zasilanie zostaje przywrócone po ok. 30 minutach. Statek może zrzucać bomby Missile-Bomb Whorp-309 produkowane także przez Flychantte. Są one niewiarygodnie silne. Ich wybuch niszczy wszelką materię w promieniu 100 metrów, podpala kolejne 50 i elektryzuje 300. Na skrzydłach są też wyrzutnie głowic nuklearnych. Te produkowane są na Cryonii z tamtejszych powszechnie występujących minerałów. Jak to ładunki nuklearne zdolne są zniszczyć okręt wielkości KalarinShip-345. Ich używanie zostało z tego powodu zabronione na terenie całej galaktyki. Nie można z nich strzelać zbyt często, gdyż szybko się przegrzewają. Wybuch miotacza oznacza detonację znajdującego się w nim aktualnie ładunku, a w konsekwencji całego statku i ładunków w jego ładowni.

ParametryEdytuj

Długość: 500m

Wysokość: 175m

Rozpiętość skrzydeł: 150m

Pojemność ładowni: 1,000,000 pocisków RVS; 50 bomb; 50 głowic nuklearnych; dodatkowe 50m3

Znani użytkownicyEdytuj

  • Wojsko Kalarii
  • Verinso Największy
  • "Gwardia StickPiratów" (przebudowany)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki