FANDOM

Ten artykuł to zalążek.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Kain

Stickman

KainNew
Imię Kain
Wiek Nieznany (ponad 100 lat w chwili śmierci)
Narodowość Nieznana
Umiejętności wiele umiejętności w posługiwaniu się mocami klanowymi, świetny zabójca, i wiele wiele innych
Broń brak
Kolor jasnoszary
Organizacja brak
Praca/Zadania nieznane
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Nieznane

Rodzina

Stan cywilny Kawaler
Krewni Sukūtā (ojciec)

Abel (brat, martwy)

Kain Sukūtā to stickman, syn Sukūty oraz brat Abla, którego własnoręcznie zamordował. Uznaje się go, wraz z Ablem, za pierwszych prawdziwych Scooterów, i to oni rozwinęli bardziej światopogląd, moce klanu, a także odpowiedzialni byli za rozgłos o tymże klanie. Nazywany także Czarnym Wężem.

WyglądEdytuj

Według starych portretów, obrazów, czy opisów, Kain był jasnoszarym stickmanem o dosyć wysokim wzroście i lekko zgarbionej posturze. Miał oczy na kształt gadzich, o białych tęczówkach i purpurowych twardówkach. Ubierał się jak każdy Scooter, w ciemną odzież. Głównie przedstawiany jest w ciemnoszafirowej bluzie z wysokim kołnierzem, zakrywającym usta i nos, oraz w ciemnoszarych spodniach, a także nieco jaśniejszych, ciemnobłękitnych butach.

OsobowośćEdytuj

Według opowiadań, był on spokojnym i opanowanym stickmanem, bardziej ceniący sobie wiedzę niż atrybuty fizyczne, w przeciwieństwie do swojego brata, Abla, który ponad wszystko uwielbiał ruch i sport. Rzadko zdarzało mu się wściekać, ale rekompensował to ogromnymi wybuchami gniewu, kiedy coś takiego już miało miejsce.

W opowiadaniach przedstawia się, że zabił swego brata z zimną krwią, jednakże później pogrążył się w rozpaczy i depresji z tego powodu.

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W Biblii, Kain to pierwszy morderca, syn Adama i Ewy, oraz brat Abla, który stał się jego ofiara. Przedstawiony w tym artykule stickman, w temacie tej przypowieści, wzorowany jest na Kainie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki