FANDOM

Joseph

Stickman

NewJoseph
Imię Joseph
Wiek Nieznany
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności w większości nieznane, dobrze posługuje się bronią palną i białą ,nieznana moc
Broń Nie używa
Kolor Czarny
Organizacja Brak
Praca/Zadania Nieznane
Status Żywy
Miejsce pobytu Nieznane

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Ojciec (martwy)

Matka
Młodszy brat

Joseph to tajemniczy i samotny stickman.

WyglądEdytuj

Joseph jest czarnym stickmanem o ciemnoszarych oczach. Na prawym policzku ma trzy blizny po cięciach. Na czole ma jeszcze jedną bliznę, podobną do poprzednich.

BiografiaEdytuj

Biografia Josepha jest w większości nieznana. Mieszkał on w StickVillage. W 1986 roku wyruszył w podróż po tajemniczy artefakt, mogący pochłonąć jakąkolwiek energię w przeciągu pół godziny. Nie znalazł go i zakończył poszukiwania w 1990. Wrócił do domu w 1991, gdzie okazało się, że jego rodzina została wybita. Matka z jego młodszym bratem uciekła i jest gdzieś w StickWrick. Joseph postanowił ją odnaleźć i uchronić przed niebezpiecznymi terrorystami. W 1993 wyjechał do StickWrick, gdzie przebywa do teraz. Prawdopodobnie nie zrezygnował ze zdobycia upragnionego artefaktu. W 1995 roku udało mu się skontaktować z jego matką. Ta jednak nie wyjawiła mu jej miejsca zamieszkania. Wie jednak, jak przesyłać jej różne obiekty, więc wysyła jedzenie i pieniądze. W 1999 roku zaczął pracę jako informatyk. Pracuję jednak w domu. W 2003 roku za swoją pracę został nagrodzony dyplomem i 5000 $. Jeden tysiąc przekazał matce. Jego obecne położenie jest nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki