FANDOM

Jennifer

Stickman

Jennifer.png
Imię Jennifer
Wiek 25 lat
35 lat (w StickWrick RPG 2)
Narodowość SWFlag.png StickWrick
Umiejętności Umysł przywódcy
Broń Brak
Kolor Czarny
Organizacja StickNevuLogo.png StickNevu
• Nienazwany oddział StickNevu
Praca/Zadania Dowodzenie oddziałem
Status Żyje
Miejsce pobytu Teriando

Rodzina

Stan cywilny Panna
Krewni † Matka
† Ojciec
† Brat

Jennifer Tikos to stickmanka, jeden z niewielu ocalałych po masakrze w Teriando. W 2023 roku przewodzi oddziałowi StickNevu, walcząc w I Wojnie Nuklearnej.

WyglądEdytuj

Jennifer jest czarną stickmanką o czarnych oczach i brązowych włosach, które ma spięte w kucyk. Grzywka w jednym miejscu jest przedłużona, zasłaniając prawe oko. Jennifer posiada rozwinięte kształty kobiety. Oprócz tego ma na lewym policzku bliznę po oparzeniach, jakich doznała w trakcie masakry teriandzkiej.

OsobowośćEdytuj

Dawniej była apatyczna, zamkniętą w sobie socjopatką, która rzadko kiedy odzywała się do kogokolwiek, zawsze patrząc oczyma pozbawionymi życia. Jednak gdy Ghost przybył i zabił jej rodzinę, stała się strachliwą, jeszcze bardziej nieufną dziewczynką.

Gdy już bardziej dorosła, zrozumiała, jak istotne jest życie ludzkie, i od tamtej pory zaczęła dobrze dogadywać się z ludźmi. Choć dalej widma przeszłości budowały w niej strach, to ostatecznie opierała się mu, walcząc z własnym lękiem.

W 2023 roku zyskała więcej pewności siebie, stając się dowódcą pewnej grupki StickNevu.

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Jennifer urodziła 6 kwietnia 1989 roku, w Teriando. Później na świat przyszedł jej młodszy brat. Nie wiadomo, od kiedy Jennifer stała się apatyczna wobec wszystkich, i nie wiadomo też z jakiego powodu, choć możliwe, że powodem były nieprzyjemne porachunki z rówieśnikami.

Masakra w TeriandoEdytuj

Uwaga! Źródło tego elementu biografii pochodzi z komiksu Stick: Silence! Jeśli nie chcesz psuć sobie zabawy z odkrywania historii, nie czytaj tego!
Jennifer2004.png

Jennifer w 2004 roku

W 2004 roku Jennifer ma 15 lat, i żyje w spokoju w swoim domku, w Teriando, z rodziną. Jednakże 9 sierpnia rozpoczyna się masakra teriandzka. Do ich domu przychodzi "miejscowy menel", Zenon, ranny i błagający o pomoc. Jednakże po chwili zostaje zastrzelony, a w postrzale ginie również matka Jennifer. Gdy jej brat płacze nad martwym ciałem matki, jego głowa zostaje odstrzelona przez kolejny nabój. Ojciec każe jej uciekać do piwnicy, mówiąc, że zatrzyma zabójcę. Niedługo po tym jednak również zostaje brutalnie zamordowany. Ghost najwidoczniej postanawia nie szukać dziewczyny, gdyż odchodzi, a nastolatkę znajduje Stick. Zabiera ją ze sobą do ciężarówki, która przewozi rannych. Po niedługiej jeździe jednak kierowca pojazdu zostaje zastrzelony z działa helikoptera i rozbija się. [1]

Jak się okazuje, czwórce z nich udało się przeżyć, w tym Jennifer. Niestety, samochód, na którym się podtrzymywali, spadł z urwiska i wybuchnął. Na szczęście Stickowi udało się ich uratować i zabrać do doktora, który ustabilizował ich stan. Wtedy też pojawiły się oparzenia Jennifer, po których w przyszłości pozostały blizny [2]

TeraźniejszośćEdytuj

Nie wiadomo, co działo się z Jennifer po masakrze w Teriando. Prawdopodobnie żyła sobie spokojnie, a w jakimś czasie dołączyła do StickNevu.

Wojna NuklearnaEdytuj

Jennifer w 2023 roku, dowodzi jednostce StickNevu, którą prowadzi podczas wojny ze StickTopią i StickTown. [3]

OdniesieniaEdytuj

  1. Stick: Silence, Numer 2
  2. Stick: Silence, Numer 3
  3. StickWrick RPG 2: Overthrow

Legenda:
[*] - Występuje w każdej części
[^] - Występuje w całej głównej trylogii
[@] - Wspomniany (np. 2@ - wspomniany w SWRPG 2)
[1] - Występuje tylko w StickWrick RPG
[2] - Występuje tylko w StickWrick RPG 2
[N] - Występuje tylko w Nicksoft RPG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki