FANDOM

Jay the Reporter

Stickman

JaytheReporter
Imię Jay
Wiek 21 lat podczas wydarzeń z "Project Breeze"
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności jest bardzo odważny, szybko biega
Broń lustrzanka cyfrowa
Kolor żółty
Organizacja StickTV
Praca/Zadania główny reporter STV w Nicksoft (dawniej) emeryt
Status żyje, mimo swojego wieku aktywny
Miejsce pobytu Nicksoft

Rodzina

Stan cywilny Kawaler
Krewni brak danych

Jay Sticky to młody reporter pracujący w StickTV. Jest obok George'a Drixa jedną z kluczowych postaci odpowiedzialnych za atrakcyjność tego programu. Jay jest bardzo odważny, lecz czasem naiwny. Obecnie zamieszkuje Nicksoft i tam zbiera materiały do reportarzy.

HistoriaEdytuj

Narodziny i wczesne życieEdytuj

Ten okres z życia Jaya owiany jest mgłą tajemnicy, przez którą nawet jego koledzy nie umieją przedrzeć. Urodził się pod koniec w 1920 roku. Wychowywał się w Nicksoft Jego rodzice byli politykami dążącymi do zaprzestania krwawych wojen z innymi państwami. zmarli z ręki płatnego zabójcy, gdy młody Sticky miał 10 lat. Jay uczęszczał do prywatnej szkoły z internatem, a w wakacje mieszkał u już nie najmłodszego wójka. Mimo tragicznej przeszłości nie załamał się i zdobył przyjaźń wielu uczniów.

StudiaEdytuj

Jay studiował informatykę na "Uniwersytecie Instytucjonalizacyjno-Industrializacyjnym". Jego oceny nie należały do najlepszych, ale wystarczały by zdawać egzaminy. Już wtedy odznaczał się śmiałością i odwagą. Na ostatnim roku zauważył go sławny dziennikarz i zaproponował pracę w StickTV. Sticky odmówił mu i dokończył studia. Reporter będąc pod wrażeniem dojrzałej decyzji bez wachania zatrudnił go jako szefa lokalnej telewizji.

Project BreezeEdytuj

Favicon.pngOsobny artykuł: Project Breeze/Gra Favicon.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki