FANDOM

Jane

Stickman

Jane
Imię Jane
Wiek nieznany
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności dobrze prowadzi samochód
Broń brak...
Kolor czarny
Organizacja Grupa Nuxa
Praca/Zadania towarzyszenie Nux'owi (dawniej)
Status żywy
Miejsce pobytu prawdopodobnie CyfroWorld 2.0

Rodzina

Stan cywilny {{{stan cywilny}}}
Krewni {{{krewni}}}

Jane to stickmanka, towarzyszka Nuxa. Jedna z głównych bohaterek gry CyfroWorld.

HistoriaEdytuj

CyfroWorldEdytuj

Jane zostaje porwana przez Cyber-wirusy. "Zombie" zabierają ją do Piksili. Jej przyjaciel prosi napotkanego stickmana, aby ten uratował jego koleżankę za dobrą zapłatę. Ów stickman, Nux,wyrusza pożyczonym samochodem do tego miasta, ale po drodze został zaatakowany przez jednego z porywaczy. Tikio obudził się w kanałach,a gdy już był całkowicie przytomny, ruszył szukać Stickmanki. Napotkał na swej drodze tego samego "zombie", który go napadł. Razem wyruszyli szukać Stickmanki.

Tymczasem Jane była nieprzytomna. Gdy się obudziła, Cyber-Wirusy zbliżały się do niej, aby ją zjeść. Ratują ją jednak Nux i zaprzyjaźniony "zombie". Po całej aferze z bestiami, stickmanka cofa się, bojąc się Zorga. Nux jednak twierdzi, że nie ma czego się bać. Jane na tą wieść uspokaja się, uśmiecha i daje Zorgowi swój szal, aby zawiązać jego usta i zakryć kły. Gdy wychodzą z kanałów, zauważają, że są w mieście. Idą do sklepu samochodowego, ale nie stać ich na najtańszy model. Sprzedawca stwierdza, że za 10 dni będzie aukcja i będą mogli kupić samochód, jeśli uzbierają pieniądze. Trójka idzie do hotelu, gdzie wynajmuje pokój. Tam stickmanka ogłasza, że muszą znaleźć pracę, aby zdobyć pieniądze i kupić pojazd. Nux i Zorg zgadzają się.

CiekawostkiEdytuj

  • Przez całą grę nieznane było jej imię, dopiero pod koniec gry zostało odkryte. Sam autor nie wiedział do samego końca gry jak się będzie nazywała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki