FANDOM

Jack Crowhunt

Stickman

Brak Obrazka
Imię Jack
Wiek 87 lat (w czasie śmierci)
Narodowość FlagaNicksoftu Nicksoft
Umiejętności Dobry strzelec
Zdolności walki wręcz
Broń Różne
Kolor Prawdopodobnie czarny
Organizacja Żadna
Praca/Zadania Łowca, później nauczyciel fechtunku, a następnie szewc
Status Nie żyje
Miejsce pobytu Cmentarz Nicksoft

Rodzina

Stan cywilny Żonaty
Krewni Żona (nie żyje)
Córka (nie żyje)
Zięć (nie żyje)
Druga córka i syn (nie żyją)
William (prawnuk)

Jack Crowhunt, pseudonim Kruk, to łowca, pradziadek Williama, który poszedł w jego ślady. Zabił Piardona.

HistoriaEdytuj

Jack urodził się w 1868 roku. Jako drugi syn rodziny Crowhunt, Jack wraz ze swoim bratem, byli wychowywani w duchu tradycji. Gdy miał 15 lat, on i jego brat zapisali się do szkoły rycerskiej, która miała na celu wyszkolić ich w fechtunku. Tym samym mogliby tak działać jako żołnierze. Brat Jacka jednak szybciej ukończył szkołę, i szybciej dostał się do wojska, czego Jack bardzo mu zazdrościł.

Gdy miał 18 lat, i skończył szkołę, dowiedział się, że jego brat umarł na froncie. Tym samym zrezygnował z wojska i postanowił dalej szkolić się w fechtunku, lecz wziął się też za broń palną.

Gdy miał 22 lat, jego ojciec umarł na straka. 3 lata później umarła jego matka, na grypę, której epidemia szerzyła się po wszystkich kontynentach.

W wieku 25 lat postanowił zostać płatnym zabójcą, odrzucając możliwość wstępu do wojska. Jednym z jego celów był Piardon, którego zabił. Później stał się łowcą, nie przyjmując już zleceń zabójstw.

Gdy miał 32 lata, poznał kobietę, która później stała się jego żoną. W 1905 urodziła im się córka, 5 lat później - syn i córka, jako bliźniaki.

Potajemnie kontynuował swoje zajęcie jako łowca, lecz ostatecznie jego żona dowiedziała się o tym. Gdy Jack uznał, że jego profesja może zagrażać jego rodzinie, porzucił życie łowcy i stał się nauczycielem fechtunku.

Gdy był już wystarczająco stary, i miał 65 lat, przestał uczyć walki mieczem i został szewcem.

Jack umarł w 1955 roku, w wieku 87 lat, śmiercią naturalną.

W XXI wieku jego prawnuk, William, poszedł w ślady pradziadka, i również został łowcą.

UmiejętnościEdytuj

Jack był mistrzem fechtunku i broni palnej. Oprócz tego świetnie radził sobie w walce wręcz. Był dobrym nauczycielem, a jego uczniowie odczuwali wobec niego sympatię i szacunek. Był też, jak się okazało, całkiem sprawnym szewcem.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego pseudonim, Kruk, pochodzi od jego nazwiska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki