FANDOM

GigantCon 2013 - Konferencja, na której duże firmy prezentowały nowe produkty. Trwała od 16 lipca 2013 do 20 lipca w Nicksoft. Pojawiło się na niej 5 firm: NiCorp. Zombie Corp. Sticksung i Gen.Company oraz StickWorld Corporation .

16 lipca - Konferencja NiCorp. Edytuj

Godzina 10:00 - 12:00 Edytuj

Na sam początek Steve wraz z szefem Stictel'a zaprezentował nowy 12 rdzeniowy procesor Sticktel Core i7+ Ultimate Edtion 4,40Ghz, pozwalający grać w nowe gry na ultra ustawieniach posiadając 240SPS'. Opowiedział też o planach na przyszłość i nowych siedzibach firmy.

Godzina 12:00 - 13:00 Edytuj

Przez godzinę było można zobaczyć, pobawić się nowym i starszym sprzętem. Uczestnicy mogli także zagrać w najnowsze gry na komputerach zasilanych procesorami Sticktel Core i7+ Ultimate Edition.

Godzina 13:00 - 15:00 Edytuj

Przez pół godziny John pokazywał 2 nowe wersje miecza świetlnego. Wersja LFF, posiadająca bezpieczne ostrze, nie wyrządzające obrażeń, w sam raz do zabaw, lub pokazów teatralnych itp. w cenie 200S$ i Wersja Brutal, posiadająca super ostre ostrze, przecinająca prawie wszystko. Tylko i wyłącznie do zadań specjalnych. Cena wynosi 1200S$ i wymaga specjalnej licencji.

Godzina 15:00 - 16:00 Edytuj

Przez ten czas było można oglądać pokazy walki mieczem świetlnym. Każdy też mógł wypróbować i kupić nowe miecze.

Godzina 16:00 - 17:30 Edytuj

Steve ujawnił nowy smartfon Ishone Nexus, posiadający 5,2-calowy wyświetlacz S-OLED o rozdzielczości Sull HD - 1920 x 1080 pikseli. Sercem Ishone Nexus jest 4 rdzeniowy procesor Stickcomm Snapstick 800 o częstotliwości taktowania 2,3 GHz, wspierany przez 3 GB pamięci S-RAM. ISN otrzymał 16-megapikselowy aparat główny, umożliwiający rejestrowanie wideo w rozdzielczości 4K (4096 x 3072 piksele) przy 30 SPS/s, a w rozdzielczości Sull HD przy 60 SPS/s. Jest także optyczna stabilizacja obrazu, BSI 2.0. Z przodu będzie 2,1-megapikselowa kamerka Sull HD. Litowo-polimerowa bateria będzie miała pojemność 3300 mAh.

Godzina 17:30 - 20:30 Edytuj

Przez ten czas było można kupić nowe produkty zaprezentowane na konferencji i też starsze produkty. Każdy mógł pograć na komputerze z nowym procesorem Sticktela, wypróbować nowy smartfon, powalczyć na specjalnej sali mieczem świetlnym LFF, lub zjeść coś w restauracji. Konferencja NiCorp. zakończyła o godzinie 20:30.

Godzina 20:00 - 20:30 Edytuj

O godzinie 20:00 zostało zaproszone 20 osób do małego pokoju, gdzie zobaczyli coś "pięknego", nie wiadomo jednak co to było. Ma zostać zaprezentowane w przyszłym roku na GigantCon 2014.

17 lipca - Konferencja Zombie Corp. Edytuj

Godzina 10:00 - 12:00 Edytuj

Kiedy konferencja się zaczęła Zombie od razu pokazał nowy komputer ZOM-2156573 Gold Edition, posiadający 12 rdzeniowy procesor Sticktel Core i7+ Ultimate Edtion 4,4Ghz, kartę graficzną SMD Stickradeon HD 155559 Gold, 16GB S-RAM, dyskiem twardym 1,5TB i systemem operacyjnym Zubuntu Ultimate 64x. Cena komputera ma wynosić 5 000S$. Po prezentacji komputera przyszła pora na pokazanie długo oczekiwanej gry Half-Stick 2:Episode Three i silnika Stickurce 2.

Godzina 12:00 - 13:00 Edytuj

Przez godzinę przerwy było można zagrać w Half-Stick 2:Episode Three i skorzystać z komputera ZOM-2156573 Gold Edition.

Godzina 13:00 - 14:00 Edytuj

Przez godzinę Zombie opowiadał o nowym silniku WYU-FT5 do wahadłowców wykorzystującym antymaterię, który umożliwia dotrzeć w 32 godziny do pobliskiej planety. Jest aktualnie w fazie tworzenia i będzie mógł być używany dopiero w 2016 roku.

18 lipca - Konferencja Gen.Company Edytuj

Godzina 10:00 - 11:00 Edytuj

Na początek Grzesiu zaprezentował system Stick OS Mobile przeznaczony do urządzeń mobilnych. System posiadał wiele ciekawych funkcji. Firma od razu umożliwiła przetestowanie nowego systemu na prototypie smartfona VetuPhone, który ma zostać wydany w 2014 roku. Grzesiu zdradził jeszcze parę nudnych informacji. Nic ciekawego.

Godzina 11:00 - 15:00 Edytuj

O godzinie 11:00 został zaprezentowany nowy, profesjonalny, odświeżony i szybszy o 40% system Stick OS Z. W systemie pojawił się nowy interfejs Sticktro Ui, jednak nadal można korzystać z poprzedniego. O 12:30 firma ujawniła nowy sultrabook Vetu Z z wgranym systemem Stick OS Z, zasilany ośmio-rdzeniowym procesorem Sticktel'a zaprezentowany 2 dni wcześniej. Komputer ma kartę graficzną Svidia SeForce STX 890 5GB, dysk SSD 1,5TB i 16GB pamięci S-RAM. Od 14:30 było można pobawić się nowym sprzętem.

Godzina 15:00 - 19:00 Edytuj

O godzinie 15:00 Grzesiu nareszcie pokazał długo oczekiwaną konsolę Stickension 4 posiadającą 8-rdzeniowy procesor i 8 GB S-RAM. Obsługuje 3D i wyświetla filmy oraz zdjęcia w standardzie Sultra StickHD. Nie obsługuje starszych gier, ale jest kompatybilna z SS Move wydanym z SS3. Posiada nowy system Stick OS Play 3.0. Oprócz konsoli firma pokazała kilka gier, które mają zostać wydane na właśnie tą konsolę. Przez 3 godziny Grzesiu opowiadał o Stickension. W końcu o 18:00 umożliwił każdemu zagranie w jedną z tych pięciu gier na tej konsoli. Konferencja zakończyła się o godzinie 19:00.

19 lipca - Konferencja Sticksung Edytuj

Godzina 10:00 - 14:30 Edytuj

Sticksung swoje główne atrakcje odłożył na wieczór, gdyż wtedy zapewniać będą dużo lepsze efekty. W tych godzinach w ręce potencjalnych developerów trafiły 24 prototypowe egzemplarze smartfona Sticksung Cosmo V wyposażonego w 2 czterordzeniowe procesory Sticksung Sexynus 6 Quad z rdzeniami Sortex A-20 o taktowaniu 2.4 Ghsticks oraz 6 GB S-RAM. Jego bateria to ogniwo litowo-polimerowe o nieznanej pojemności (z relacji obecnych na konferencji wynika, iż było to ok. 4000 mAh). Jego 4-calowy ekran nie zaskoczył nas rozdzelczością, bo było to typowe dla dzisiejszych czasów Sull HD. Choć aparat nowego flagowca robi zdjęcia porównywalne z lustrzankami ze średniej półki jego parametry pozostają tajemnicą. Spekuluje się, iż jest to coś niesamowitego. (Może 41 Mpix znane ze Stickii 808 PureStick? Może optyka Carol Stickss?) Dalsza część specyfikacji nie jest znana. Jego pamięć wbudowana wynosiła zaledwie 4 GB, ale producent zapewnił, że przed premierą jeszcze podkręci swoje urządzenie. Model obsługuje karty pamięci. Później Sticksung pokazał urządzenia pracujące pod kontrolą Stickdroida Plus. Zaraz potem odpowiadając na silny cios konkurencji w postaci Stickdroida zaprezentował Sticksunga Faave V, a wraz z nim zupełnie nowy system stworzony przy ścisłej współpracy ze Sticktelem - Stickizen. Już na starcie system ten został wyposażony w dożo przydatnych aplikacji. Jego główną zaletą jest jednak możliwość uruchamiania aplikacji ze Stickdroida. (!!!) Nie wiadomo jeszcze o aktualizacjach dla starszych smartfonów. Następnie ogłoszona została półgodzinna przerwa, podczas której Feel Vaygenn osobiście odpowiadał na pytania gości.

Godzina 15.00 - 18.00Edytuj

W tych godzinach obeszło się bez większych niespodzianek. Feel pokazał nowe tablety ze Stickdownsem i Stickdroidem. Ich podzespoły również były co najmniej zadowalające. Firma ze StickTopii nie zdradziła nic poza tym, że wykorzystują znane z dużej wydajności karty graficzne firmy SVidia. Później mała niespodzianka, bo Feel zaprezentował 2 ultraprzenośne netbooki, a z ostatnich plotek możnabyło wywnioskować, że Sticksung nie zamierza ich już produkować. Idąc od urządzej najbardziej mobilnych do tych bardziej stacjonarnych, Sticksung zaprezentował nowe laptopy i Sultrabooki wykorzystujące najnowszy procesor Sticktela.

Godzina 18.00 - 19.00Edytuj

Punktualnie o 18.00 zostały pokazane bardzo wydajne desktopy i serwery. O tych pierwszych niewiele wiadomo, natomiast Sticksung zapewnił, że do sprzedaży trafią serwery wyposażone w nawet 128-rdzeniowe procesory produkowane przez Sticktela. Stoiska z wyżej wymienionymi produktami jednak już po dziesięciu minutach niemalże opustoszały. Konferencja trwała cały dzień, toteż firma zaprosiła swoich gości na kolację. Nowoczesne roboty (o których Sticksung opowiedział później) podawały tradycyjne StickTopiańskie przysmaki i wino, a dla niepijących świeże soki owocowe. Gdy sztywna atmosfera nieco opadła, firma otworzyła stoisko z pamiątkami (np. figurka Feela z kiwającą główką, ciupaga z napisem Sticksung, czy Smartfony w limitowanej edycji z dodatkowymi, bardzo przydatnymi aplikacjami). Następnie pracownicy rozdawali autografy.

Godzina 19.00 - 20.00Edytuj

Tutaj Vaygenn opowiedział więcej o robotach NCV-100. Nie są szkodliwe dla środowiska (nawet wręcz przeciwnie), gdyż zasilają je reaktory spalające nadmiar szkodliwych substancji. Ta część trwała więcej, niż wszyscy przewidywali, ponieważ Sticksung od razu zbierał preordery na roboty. Najprawdopodobniej produkt ten będzie kosztował co najmniej 30 000 S$.

Godzina 20.00 - 22.00Edytuj

Gwóźdź programu! Supercienkie telewizory S-OSLED 3D Smart STV z ekranami o niespotyykanej nigdy wcześniej częstotliwości odświeżania 7000 hsticks. (!!!) Telewizor oferuje ponadprzeciętną rozdzielczość 6K, która w połączeniu z bezokularowym 3D i 60-calowym ekranem daje niesamowite efekty. Telewizorem można sterować za pomocą gestów, mowy lub smartfona z dowolnym systemem operacyjnym. Posiada 4 porty USB. Niespodzianką było całkowite zrezygnowanie z SHDMI na rzecz bezprzewodowego przesyłania obrazu przez Sticktooth w wersji 5.0. Model nosi nazwę AA-800. Ponadto goście ujrzeli prototyp hologramu, który trafi do sprzedaży nie w cześniej, niż za dwa lata. Wielka hala została na godzinę zamieniona w wielką salę kinową, na której Sticksung pokazał sponsorowany przez siebie film - StickWars 7.

Godzina 22.00 - 22.30Edytuj

Sticksung zaprezentował tu nowy samochód SG4X, czym dał wszystkim przybyłym do zrozumienia, że konferencja zbliża się ku końcowi. Vaygenn odpowiedział na ostatnie pytania i rozdał autografy, po czym wielka konferencja firmy Sticksung zakończyła się.

20 lipca - Konferencja StickWorld CorporationEdytuj

Wisienką na torcie okazała się konferencja firmy StickWorld Corporation. Zostały na niej zaprezentowane nowinki techniczne oraz gadżety przyszłości. Całe sztaby naukowców pracowało w pocie czoła by podołać wyzwaniom. Mottem firmy jest "Prosto to tędy?" i jest to najbardziej trafny tekst w historii od działu public relations spółki, gdyż ostatnie efekty tworzą uśmiechy na twarzach młodych oraz tych starszych stickmanów.

Godzina 09:55 - 13:00Edytuj

Entuzjaści elektroniki mogli zobaczyć wiele nowinek technicznych wśród których zostały zaprezentowane najnowsze telefony, konsole do gier oraz telewizory. To co przykuło moją uwagę była gablota z najświeższym dziełem znanego producenta w dzieninie telekomunikacji, chodzi oczywiście o Stickia NExON. Jest to dość nowatorski smartfon. Posiada metaliczną obudowę dzięki czemu czuje się niezniszczalność tego telefonu. Sam wyświetlacz został - można nazwać - wyrzeźbiony z najczystszych kryształów górskich słynących ze swej wytrzymałości na tarcie, upadki, wgniecenia, prąd, wodę, keczup, ziemię, ogień i wiele innych. W dziedzinie odbioru i przetwarzania obrazu i dźwięku SWC miał zaszczyt pokazać PineApple Graphic Third Dimension Vision w skrócie PineApple G3Dv. Jest to telewizor najnowszej generacji. Posiada matrycę o rozdzielczości 8192x4608 co z 80-calową przekątną daje niestickpanetowe rezultaty. Posiada funkcję 2D23D (2D to 3D) dzięku czemu aktualny obraz może być generowany na poszczególnych warstwach składowych matrycy co daje efekt realizmu. 

Godzina 13:10 - 15:00Edytuj

Ten kto interesuje się motoryzacją nie powinien tego przegapić. Mnóstwo nowych modeli samochodów. Jeden szczególnie przypadł mi do gustu, a mianowicie SUDI R8. To niemałe cudeńko posiada pod maską silnik o pojemności 7450 cm3 i mocy 950KM. Przy małej wadze i minimalnym oporze powietrza auto zachowuje się jak błyskawica. Przyspieszenie rzędu 0.92s do setki. W stajni SWC znalazły się też modele SUDI A8 o podobnych osiągach co R8 lecz w wersji busines, oraz wóz terenowy SUDI Q7.

Godzina 15:05- 23:59 - WystawaEdytuj

Zostały zorganizowane wystawy gdzie każdy mógł obejżeć prezentowane gadżety. Nie mogło zabraknąć także Protective Guns, gdzie zostały wystawione bronie obronne najnowszej generacji. SoftStick miał do zaoferowania praktyczne oprogramowania, a StickWorld ProdAkszyn pokazał swoje możliwości tworzenia gier. Do nabycia były też startery z S-Mobile za 1S$. Całość przypieczętowała Stickozilla, która udostępniła ucieleśnienie wszystkich marzeń stickmanów, czyli komputer StickGamer OSX8 Edition system StickOS X8 z minimalistycznym interfacem oraz bardzo szybkim bootowaniem, rzędu 2 sekund od wciśnięcia przycisku włączania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki