FANDOM

"Echem odbijają się w mojej głowy krzyki mych zmarłych braci i sióstr, ich płacz spływa po mojej twarzy z każdym deszczem."
— Gerai
Gerai

Stickman

Gerai
Imię Gerai
Wiek 28
Narodowość Flaga U of SA U of SA
Umiejętności Wiele
Broń Miecz, eliksiry, magia klanu Yager
Kolor Czarny
Organizacja Brak
Praca/Zadania Łowca demonów, najemnik
Status Żywy
Miejsce pobytu Nieznane

Rodzina

Stan cywilny Kawaler
Krewni Ojciec †
Matka (martwa, opętana)

Gerai Yager to stickman pochodzenia UofSańskiego. Poluje na demony.

WyglądEdytuj

Gerai jest młodym, czarnym stickmanem, o jasnozielonych oczach, i ciemnoblond włosach, o gnilnym odcieniu. Nosi płaszcz bez rękawów, sięgający mu do kolan. Zawsze ma przy sobie torbę z miksturami oraz miecz o zielonej jak jego oczy rękojeści, skryty w pochwie na jego plecach.

OsobowośćEdytuj

Gerai jest trochę sarkastycznym, często rzucającym jakieś docinki osobnikiem. Traktuje jednak swoje obowiązki poważnie, a także cel, który przed sobą postawił - zabicie swojej opętanej matki. Mimo to, w przeciwieństwie do innych członków klanu Yager, wydaje się być bardziej otwarty, i często rozmawia z demonami, na które poluje, zanim je zabije.

HistoriaEdytuj

Gerai urodził się 11 października 1986 roku, jako potomek klanu Yager, sławiącego się polowaniem na potwory i demony. Jego ojciec, UofSańczyk, zginął na wojnie, a pod skrzydła wzięła go jego matka, która z owego rodu pochodziła. Od najmłodszych lat wpajano mu magię egzorcystyczną, której jego klan używał od lat do zwalczania demonów. Gerai, mimo, że wykazywał niesamowity potencjał, niespecjalnie był zainteresowany nauką. Trzymali go przez większość czasu w domu, a on chciał kiedyś zaznać wolności.

W wieku 10 lat Gerai postanowił uciec z domu i poznać świat zewnętrzny. Udało mu się. Jednakże podczas spaceru zdarzyło się ogromne nieszczęście. Jego krew wyczuły demony, które skrywały się w ciemnościach i widząc, że ten jest bezbronny, postanowiły go zabić. Potwory dopadły go na drodze. Los tak chciał, że akurat na ulicy nie było ani jednego samochodu, ani jednej żywej duszy. Tak więc Gerai pozostał na pastwę demonów. Gdy ci chcieli go już pożreć, pojawiła się matka młodego Yagera i obroniła go technikami klanu Yager. Niestety, potwory okazały się zbyt silne (w klanie Yager określone były klasą "A") i nie udało jej się pokonać wszystkich. Młody Gerai patrzył jak jego matka jest pożerana przez demony, a jeden z nich opętuje jego matkę. Korzystając z okazji, zrozpaczony Yager wrócił do domu i wszystko opowiedział. Kilku łowców z jego klanu ruszyło walczyć z potworami, lecz demon, który pożarł jego matkę, uzyskał jej moc, i zabił ich wszystkich. Ostatecznie jednak został przepędzony.

Gerai zostałby uznany hańbą jego klany i wyrzucony, gdyby nie jego babcia, która postanowiła pozostawić go w ich świątyni i dalej go nauczać.

Pełny rozpaczy i poczucia winy, Gerai postanowił stać się mistrzem sztuk egzorcyzmów, aby pomścić matkę i jego innych, poległych krewnych.

W wieku 18 lat Gerai został uznany za głowę klanu Yager, stając się najbardziej znanym członkiem tego rodu. O jego mocy, którą uzyskał przez tyle lat, również wiele się mówi, a demony na całym świecie określają go mianem najniebezpieczniejszego łowcy klanu Yager.

W wieku 22 lat Gerai przekazał władzę nad klanem swojemu kuzynowi, aby móc polować. Jego zadaniem stało się znalezienie i zabicie demona, który pożarł jego matkę, aby uwolnić jej duszę od przyziemnego bólu.

UmiejętnościEdytuj

Gerai jest wytrenowanym łowcą demonów i świetnie posługuje się umiejętnościami swojego rodu. Jest też genialnym alchemistą i przyrządza wiele mikstur, które pomagają mu w polowaniu. Oprócz tego zawsze ma przy sobie miecz, który podarowała mu jego babcia, aby ciął potwory w imieniu ich klanu, w imieniu jego matki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko wzięło się z niemieckiego słowa "Jager", oznaczającego łowcę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki