FANDOM

Dyndus

Stickman

DyndusMug
Imię Dyndus
Wiek 43 lata (w czasie śmierci)
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Narodowość SWFlag StickWrick
Umiejętności Profesjonalna kradzież, "zabójczy uśmiech"
Broń brak
Kolor czarny
Organizacja brak
Praca/Zadania nauczyciel
Status nie żyje
Miejsce pobytu Cmentarz StickWrick

Rodzina

Stan cywilny kawaler
Krewni nieznani
"Nie śmieję się."
— Dyndus
Dyndus był ponurym, choć wiecznie uśmiechniętym stickmanem.

WyglądEdytuj

Dyndus był ciemnym stickmanem o czerwonych oczach. Przez dziwną genetyczną przypadłość nie mógł zaprzestać uśmiechu, czego osobiście nie znosił.

OsobowośćEdytuj

Charakter Dyndusa zależał od sytuacji. Raz ponury, raz radosny, adekwatnie do jego uśmiechu, którego jednak szczerze nie cierpiał.

Historia Edytuj

Urodził się w 1967 roku. Od narodzin cierpiał na dziwną przypadłość, przez którą nie mógł przestać się uśmiechać. Z tego też powodu zaczął nienawidzić swojego uśmiechu, ponieważ każdy zawsze uważał go za wolną duszę, wiecznie radosną. A niekoniecznie to było prawdą.

W wieku 20 lat stał się wyspecjalizowanym złodziejem, rywalizującym z gangiem Azyra.

W pewnym momencie naraził się rządowi U of SA, który wysłał nakaz odnalezienia i powieszenia Dyndusa.

Podczas jednej z akcji napotkał członka gangu, Allusa. Po krótkim starciu został porażony prądem. Popadł przez to w śpiączkę na 10 lat.

Dyndus obudził się dopiero w 1997 roku, witając nowy, zmieniony świat. Uleczył go Shixer przy pomocy jego nadzwyczajnych umiejętności Xevorów. Ta nieznana mu wcześniej sytuacja zdekoncentrowała go zupełnie i zaprzestał kradzieży. Został nauczycielem w szkole średniej.

DyndusNew

Dyndus po wyjściu ze śpiączki

Allus, wciąż będąc członkiem organizacji po 10 latach, dowiedział się o powrocie Dyndusa. Zirytowany, wynajął płatnego zabójcę, aby pozbył się byłego złodzieja raz na zawsze. Kiler nie miał problemów z przyjęciem zadania, a tym bardziej z odnalezieniem celu. Dyndus przebywał wtedy w swoim domu. Nover, wynajęty zabójca, wszedł do mieszkania i zakradł się do celu, który w ten czas siedział na kanapie, oglądając ulubiony serial. Łapiąc go z ramię, złamał je po czym rzucił zaskoczonego Dyndusa na kanapę. Choć ten starał się odsunąć Novera od zabójstwa, ten niewzruszony wystrzelił serię naboi w czaszkę Dyndusa, masakrując ją, po czym odszedł, zabierając jako dowód zabójstwa ucięty uprzednio palec StickWrickanina.

Po przybyciu policji i inspekcji ciała, wykazano, że Dyndus przeżył wszystkie pierwsze strzały. To ostatni nabój przypieczętował jego los.

CiekawostkiEdytuj

  • Dyndus w rzeczywistości był kiedyś spamerem na StickWorld Wiki
  • Jego imię pochodzi od słowa Dyndać (rząd U of SA kazał go powiesić)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki