FANDOM

David - stickman, współzałożyciel Gen.Company. Został porwany przez kalariańską firmę.

David

Stickman

David
Imię David
Wiek 42 lata
Narodowość SWFlag StickWrick
Umiejętności niezwykła wiedza o komputerach
Broń Pistolet
Kolor pomarańczowy
Organizacja Gen.Company
Praca/Zadania Współzałożyciel Gen.Company
Status żyje, porwany przez Kalarian
Miejsce pobytu StickWrick

Rodzina

Stan cywilny kawaler
Krewni nieznani

Historia Edytuj

David urodził się 4 sierpnia 1971 r. niedaleko PortStick. Już w młodym wieku interesował się sprzętem komputerowym, dlatego mając 9 lat przeprogramował pilot od telewizora na pada do gier. Razem z Grzesiem chodzili do tej samej klasy, gdzie się oczywiście poznali. Był na premierze Stick OS One i od razu obiecał przyjacielowi wsparcie, dlatego w czasie przerwy tego drugiego z komputerami, David pracował nad nową wersją, znaną później jako Fruit. Kiedy Grzesiu wrócił do komputerów, postanowił wydać nową wersję, jednak okazało się, że jego znajomy już nad nią pracował. W 5 miesięcy udało im się stworzyć przeglądarkę, możliwość ustawienia tapety, komunikator SOSMessenger, dodać kilka nowych gier, program do rysowania, program do nagrywania ekranu SOSCam, poprawić stabilność i naprawić wiele denerwujących błędów. Przyjaciele wydali nową wersję 5 grudnia 1986. W pierwsze 2 tygodnie zostało sprzedane 1 500 kopii, a imię Grzesia i Davida znowu było znane na całym StickPlanet. W 1992 roku razem z Gresiem stworzył nowy system o pod tytule Sniper, który był bardzo szybki, stąd ta nazwa. Aby go i komputer wydać założyli firmę Gen.Company. Zatrudnili wtedy 10 informatyków i po 2 miesiącach w 10 rocznicę systemu Stick OS wydali ten komputer razem ze systemem. Komputer kosztował 1050S$, a system 59S$. Od razu system ogłoszono najlepszym na świecie, a komputer najszybszym i najbardziej wydajnym. Przez wiele lat firma się rozwijała, od 1999 zaczęła się pojawiać na konferencjach GigantCon. Niestety w roku 2002, na tejże konferencji doszło do pewnego incydentu. Gdy David prezentował prototyp smartfona ze Stick Portable OS, niespodziewanie na konferencję przybył statek kosmiczny Kalarian. Wyszedł z niego przedstawiciel kalariańskiej firmy Xunil, informując wszystkich, że zamierza zabrać 5 stickmanów do nowego projektu. Rok później wysłał wiadomość z Kalarii iż nie zamierza już jej opuścić. Obecnie jest prezesem Xunil i współtwórcą projektu połączenia StickNetu z KalarNetem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki