FANDOM

Darius

Stickman

Darius
Imię Darius
Wiek 72 lata (w trakcie śmierci)
Narodowość SWFlag StickWrick
Umiejętności Zdolności przywódcze, strateg, uczony
Broń Różne
Kolor Ciemny szary
Organizacja Rada Teriando
Praca/Zadania Burmistrz Teriando
Status Nie żyje
Miejsce pobytu StickWrick, Teriando

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Jacob (ojciec)

Darius to Teriandczyk, pierwszy burmistrz Teriando, następca swojego ojca, Jacoba.

WyglądEdytuj

Darius za młodych lat był przystojnym mężczyzną o ciemnoczerwonych oczach. Gdy objął władzę, zaczął nosić typowe szkarłatne szaty, które nosił jego ojciec. Oprócz tego, zaczął również nosić szal oraz okrycie na głowę, pozostawiając jedynie jego oczy nieodkrytymi.

OsobowośćEdytuj

Darius był prawym człowiekiem, dbającym o swój lud.

HistoriaEdytuj

Darius urodził się w bliżej nieokreślonym czasie, po okresie gotyku, jako syn Jacoba, wójta Teriando. Niewiele wiadomo o jego dzieciństwie, oprócz tego, że był energicznym dzieckiem i zawsze interesował go świat poza małą wioską, jaką było Teriando. Jego ojciec myślał wręcz przeciwnie i chciał rozsławić swoje miasto. Podczas wykopalisk, które miały na celu znaleźć Maxorim, Jacob został zgnieciony, lecz na szczęście wygrzebano go. Niestety, okazało się, że odniósł za wiele obrażeń i umrze. Na łożu śmierci poprosił syna, aby rozsławił miasto. Ten zgodził się spełnić wolę ojca i zaczął wykopaliska. Choć nie znalazł Maxorimu, udało mu się odkryć stare miasto pod ziemia. Korzystając z posiadanych możliwości, przyłączyli stare miasto do wsi, tworząc nowe miasto Teriando, którego Darius stał się burmistrzem.

Darius umarł w wieku 72 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki