FANDOM

Cuntrix

Stickman

Cuntrix
Imię AC-900891 "Cuntrix"
Wiek 30 lat
Narodowość {{{narodowość}}}
Umiejętności teleportacja
Broń długie ręce
Kolor czarny
Organizacja brak
Praca/Zadania brak
Status istnieje, mało aktywny
Miejsce pobytu Rodens

Rodzina

Stan cywilny kawaler
Krewni Rod (twórca)

Cuntrix to pewien android stworzony przypadkiem przez Roda. Mieszka na Rodens. Obecnie chodzi po planecie i szuka kogoś do rozmowy.

BiografiaEdytuj

MateriałyEdytuj

Metol, z którego wykonany jest android został najprawdopodobiej wydobyty na StickPlanet, a dokładniej na terenie StickTown, przez samego Roda. Ten przemycił go na swą planetę i złożył w magazynie. Następnie udał się na U of SA, gdzie z uszkodzonej bomby atomowej udało mu się uzyskać główny jej składnik, Tytronid. Miał on służyć powstającemu robotowi Atlhetix za dodatkową, bardzo wytrzymałą osłonę, która w połączeniu z Metolem stawała się niemal niezniszczalna "domowymi sposobami". Rozciąć można było ją w zasadzie tylko broniami laserowymi lub mieczami świetlnymi. Metol i Tytronid zostały stopione w wielkim piecu na Rodens. Rodowi zostało jednak trochę materiałów i postanowił stworzyć z nich innego androida, Cuntrixa. W chwili umieszczenia w zbroi przestarzałej już jednostki centralnej, Cuntrix zyskał świadomość.

Wczesne życieEdytuj

Rod już na począku dał androidowi do zrozumienia, że jest nikomu niepotrzebny. Cuntrix był bardzo wrażliwy i inteligenty, przez co zaczął wzbudzać niepokój u twórcy. Mógłby wykorzystać swą ponadprzeciętną inteligencję do złych celów lub sprzeciwić się woli Roda. Ten postanowił dla bezpieczeństwa całego StickWorld zniszczyć androida. W ostatniej jednak chwili rozmyślił się i odebrał Cuntrixowi cały arsenał broni.

Czasy współczesneEdytuj

Rod razem z Athletixem uciekł z planety pozostawiając androida samego. Od tej pory Cuntrix błąka się po świecie w poszukiwaniu kogoś do rozmowy. Na planecie nie zostało już bowiem nic, co mogłoby pomóc mu w ucieczce.

BudowaEdytuj

Cuntrix powstał przypadkiem, więc nie zostały mu podarowane żadne gadżety. Wykonany jest ze stopu Metolu i Tytronidu pomalowanego na czarno. Cuntrix zasilany jest miniaturowym reaktorem jądrowym umieszczonym w górnej części tułowia. Jest silnie Ят, a dłuższy kontakt z nim grozi chorobą popromienną. Wyposażony jest jedynie w moduł teleportacyjny o małym zasięgu. Może przenikać również ściany. Jego Foto-Receptory i Aparat Mowy są bezprzewodowe (wykorzystują technologię Sticktooth) i unoszą się nad tułowiem w polu magnetycznym. Te dwa podzespoły również mają kolor czarny. Jednostka centralna androida znajduje się w górnej części jego tułowia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki