FANDOM

Connor Mayhem

Stickman

Connor
Imię Connor
Wiek 31 lat
Narodowość SWFlag StickWrick
Umiejętności Dobry gitarzysta i wokalista
Broń Gitara "Mayhem"
Kolor Blady błękit o bardzo ciemnym odcieniu
Organizacja Rock+Stick
Praca/Zadania Gitarzysta i wokalista zespołu Rock+Stick
Status Żyje
Miejsce pobytu Różne

Rodzina

Stan cywilny Kawaler
Krewni Nieznani

Connor Mayhem to StickWrickanin, współzałożyciel, gitarzysta i wokalista zespołu Rock+Stick.

WyglądEdytuj

Connor jest stickmanem o kolorze bladego błękitu w bardzo ciemnym odcieniu. Ma brązowe oczy. Ubiera się często w ciemne ubrania, głównie dżinsy i jakąś koszulę. Na koncerty ubiera najczęściej czarną koszulkę bez rękawków z naszytym na torsie ciemnoczerwonym płomieniem. Na prawym ramieniu, przy barku, ma czarny tatuaż z czerwonymi elementami. Podczas występów nosi też ciemne dżinsy.

OsobowośćEdytuj

Connor jest rozrywkowym, towarzyskim i sympatycznym stickmanem. Bardzo zgrany z resztą zespołu. Lubi dobrą zabawę, szczególnie ze swoimi znajomymi. Kocha to co robi, uwielbia zarówno grać, jak i śpiewać, a stworzenie zespołu od dawien dawna było jego ogromnym marzeniem.

HistoriaEdytuj

Connor urodził się 21 marca w 1982 r., w HollyStick. Od najmłodszych lat zainteresowany był muzyką. W wieku 6 lat zaczął uczęszczać na zajęcia gry na gitarze. Uczył się od legendarnego i wszystkim znanego gitarzysty, Erica Saptona. W wieku 10 lat zakończył lekcje gitary. Gdzieś w tym okresie zamarzył o założeniu własnego zespołu. Skończył studia muzyczne na Uniwersytecie Nauk Wszelkich w Teriando. W 2002 r., gdy Connor miał już 20 lat, wraz ze swoimi znajomymi, Johnem Soap'em oraz Katie Sticash, założyli zespół, znany wtedy jako BigStick.

W 2008 r. zespół zmienił nazwę na Rock+Stick.

UmiejętnościEdytuj

Connor jest świetnym gitarzystą, uczącym się przez 4 lata u Erica Saptona, legendarnego gitarzysty i gwiazdy muzyki rockowej. Oprócz tego jest świetnym wokalistą, śpiewając swoim basowym głosem razem w duecie z Jennifer Sanders.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego gitara nosi imię jak jego nazwisko, Mayhem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki