FANDOM

Carmin Allyses

Stickman

Carmin.png
Imię Carmin
Wiek 28 lat
Płeć Kobieta.png Kobieta
Narodowość StickTopia.jpg StickTopia
Umiejętności Wielkie umiejętności lekarskie, szczególnie w dziedzinach kardiologii i okulistyki
Broń Apteczka
Kolor Blady błękit
Organizacja Szpital imienia Appertha Von Haffena w StickTopii
Praca/Zadania Lekarz
Status Żyje, aktywna
Miejsce pobytu StickTopia

Rodzina

Stan cywilny Panna
Krewni Nieznani

Carmin Allyses to StickTopijczyjka oraz lekarka w Szpitalu im. Appertha Von Haffena w StickTopii, specjalizująca się w kardiologii i okulistyce.

WyglądEdytuj

Carmin jest młodą, piękną kobietą o blado-błękitnej skórze i kasztanowych włosach oraz oczach w tym samym kolorze. Jednakże, z powodu choroby, Rubri Oculo, miała oczy całe czerwone, dopóki nie wyleczyła prawe. Lewe natomiast, jako że nie zostało wyleczone, zakryła ona czarną przepaską.

OsobowośćEdytuj

Carmin jest miłą i pogodną stickmanką. W pracy zawsze stawia najbardziej na zdrowie swoich pacjentów, traktując ich jak swoich przyjaciół. Niektórzy twierdzą nawet, że Carmin zawsze się uśmiecha.

Mimo to, Carmin ma dosyć silne poczucie dobra i zła, i nie znosi chuliganów i przestępców.

HistoriaEdytuj

Carmin urodziła się w 1985 roku, w niewielkim miasteczku w StickTopii. Od najmłodszych lat interesowała się medycyną, oglądając dużo dokumentalnych filmów o lekarzach. Sama zresztą chorowała na Rubri Oculo od urodzenia, co powodowało strach u jej kolegów i koleżanek. Już w wieku 9 lat przeprowadziła swoją pierwszą operację, eksperymentując na chorym bezpańskim psie, który często sypiał pod wycieraczką jej domu. Jak się okazało, udało jej się uzdrowić zwierzaka, którego od tamtej pory przygarnęła i nazwała Scrappy. Od tamtej pory była znana w swojej dzielnicy jako "Boskie Dziecko Uzdrowienia".

Gdy miała 20 lat, poszła na studia medycyny, które zdała. Dwa lata później zaczęła pracować w Szpitalu im. Appertha Von Haffena w Visust. Pracowała na oddziale kardiologii, jako jeden z głównych lekarzy.

W 1990 roku zaczęła pracować nad lekiem, który mógłby uleczyć jej oczy. Używając swoich komórek, zarażała umierające zwierzaki, głównie szczury i jaszczurki, i eksperymentowała specyfiki na nich. Gdy jeden z nich zadziałał, Carmin zdała sobie sprawę, że lek, który utworzyła, może jej pomóc w pozbyciu się choroby. Użyła go więc na sobie, kropiąc nim na swoje oczy. Niestety, lek zadziałał jedynie na prawe oko, lewe pozostało niezmienne. Od tamtej pory popadła w lekkie zmartwienie, i nieustannie badała chorobę, aż w końcu doszła do wniosku, że choroba po jakimś czasie może minąć sama. Dlatego też postanowiła poczekać, jednak skryła swoje lewe oko za przepaską, aby nie ukazywać go światu. Od tamtej pory zaczęła się również zajmować okulistyką.

Carmin dalej pracuje w szpitalu, i jest znana jako jeden z najlepszych tamtejszych lekarzy.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od angielskiego słowa "carmine", oznaczającego karmin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki