FANDOM

Breeze Warriors

Organizacja

BreezeV2.png

Żołnierz Breeze Warriors noszący Pancerz Breeze V2

Nazwa Breeze Warriors
Data utworzenia 1983 r.
Państwa {{{państwa}}}
Przywódca Alex River
Rodzaj organizacji Oddział wojskowy

Breeze Warriors, nazywani także Duchami, to specjalny oddział snajperski, powstały z inicjatywy Breeze Corp. w 1983 roku. Zadaniem oddziału miało być odzyskanie praw własności do pancerzy Breeze.

HistoriaEdytuj

Gdy prawa własności do pancerzy zostały skradzione przez odłam firmy, a rywalizacja pomiędzy Nicksoft, a StickWrick przerodziła się w Wojnę Snajperów, Breeze Corporation postanowił odzyskać prawa. W tym celu, w 1983 roku, powołał oddział Breeze Warriors.

Kilka miesięcy później drużyna Breeze Warriors, składająca się z pięciu snajperów, dotarła do ukrytej w górach placówki odłamu. Tam znalazła i zabiła Andrieja Savarevica, przywódcę odłamu Breeze Corp. Jednakże, nie odszukali oni tam dokumentu.

W tym samym czasie, w nieznanych okolicznościach, z korporacji zostało wykradzionych kilka sztuk pancerza V2. Złodziejami okazała się niewielka grupka snajperów Nicksoft. Nie nacieszyli się pancerzem zbyt długo, gdyż zostali zabici przez Breeze Warriors, a ich pancerze zostały oddane do firmy.

W 1984 r. firma wreszcie odzyskała dokument i oznajmiła światu, że seria pancerzy Breeze należy wyłącznie do Breeze Corp. i nie jest na sprzedaż. To sprawiło, że oba kraje się zniechęciły, a Wojna Snajperów zakończyła się. Pancerze Breeze V2 zostały skryte w ukrytym magazynie korporacji i znajdują się tam aż po dziś dzień. Wtedy Breeze Warriors przestali być potrzebni.

W 1990 r. w Nicksoft zaczęły się pojawiać liczne zabójstwa. Świadkowie twierdzili, że zabójca ubrany był w płaszcz z kapturem, a jego prawe oko świeciło jaskrawym światłem. Breeze Corp. rozpoznała w tym opisie wygląd pancerza Breeze V2. Zaniepokojeni postanowili sprawdzić tajny magazyn, w którym przechowywali ów pancerze. Jak się okazało, zniknął prototyp kombinezonu. Korporacja po raz kolejny powołała Breeze Warriors, aby odnaleźli oni zabójce i odebrali pancerz. Oddział znalazł mordercę w opuszczonym magazynie broni. Tam zabójca zaskoczył ich i zranił, po czym wysadził kompleks ze sobą w środku, sądząc, że zabije także snajperów. Tym jednak udało się umknąć eksplozji. Ponieważ wybuch był intensywny, ciało zostało rozerwane na strzępy.

W 1994 r. odkryto, że ów zabójca nazywał się Wladimir i był niegdyś pomocnikiem Savarevica. Po obaleniu odłamu korporacji, zaszył się gdzieś i czekał na właściwy moment, aby zaatakować. Jednakże z powodu ciągłego ukrywania się, oszalał, wykradł prototyp pancerza Breeze 2.0 i stał się psychopatycznym mordercą.

Po akcji w 1990 r. służba Breeze Warriors została zakończona.

CzłonkowieEdytuj

  • Alex River (przywódca)
  • 4 innych snajperów
    • 1 nie żyje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki