FANDOM

Breeze Corporation
Firma
BreezeCorp Pierwsze Logo
Nazwa Breeze Corporation
Specjalizacja Nowoczesne technologie
Szef Alester Creeger
Data założenia Nieznana
Organizacja Ona sama
Produkuje Pancerze, uzbrojenie, inne
Głowna Siedziba Siedziba Breeze Corp. w Nicksoft

Breeze Corporation to znana na całym świecie ogromna korporacja, zajmująca się nowoczesną technologią.

HistoriaEdytuj

Nieznana jest do końca data założenia firmy, choć istniała ona już w 1940 roku, kiedy to była blisko ukończenia prac nad urządzeniem umożliwiającym klonowanie stickmanów, a więc można przeczuwać, że powstała o wiele wcześniej od tej właśnie daty. Istnieją pogłoski, że istniała ona już w średniowieczu. Od najwcześniejszych czasów Breeze Corp. tworzyła nowoczesne technologie, przyśpieszając rozwój technologiczny stickmanów. Niesamowite postępy Breeze Corp. sprawiły, że niedługo stała się jedną z największych firm na planecie, cieszących się wielką sławą.

Szefem Breeze Corporation jest Alester Creeger, choć w rzeczywistości nikt go nigdy nie widział na oczy.

Breeze Corporation jest znana głównie ze swojej serii pancerzy, które były używane w wielu wojnach.

Obecnie firma dobrze prosperuje, jeszcze bardziej rozrastając zasięgi korporacji. Niektórzy uważają, że stała się już dominacyjną spółką, i jeśli chodzi o technologie, wszystko zaczęło być zależne od niej.

WynalazkiEdytuj

Breeze Corporation słynie głównie ze swoich nowoczesnych wynalazków. Oto lista niektórych z nich, oraz ich oficjalne opisy:

  • Seria Pancerzy Breeze
  • Breeze Handheld Device for Special Tasks (w skrócie BHDfST) - Urządzenie do zadań specjalnych, umożliwiające słuchanie radia, szybki kontakt z bazą wojskową, wysyłanie wiadomości SMS, korzystanie ze StickNetu, sprawdzenie pogody, wyświetlanie mapy oraz więcej rzeczy których twórcy nie pamiętają...
  • BG300S - Profesjonalny karabin snajperski, idealny na dalekie odległości. W zestawie również celownik.
  • Breeze Tactic Headset - Zestaw słuchawkowy , dzięki któremu żołnierze będą mogą się szybko komunikować między sobą, podczas walk. Zgodne z BHDfST.
  • Breeze Glass - Nowoczesne szkło noktowizyjne z możliwością widzenia w ciemności.
  • BEngineVVV - Silnik odpowiedzialny za działanie Pancerza Breeze V1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki