FANDOM

Lista najbogatszych Stickmanów. Większość tych Stickmanów (5/8) posiada firmy, korporacje itp. W przyszłości być może lista powiększy się o nowego członka - Sulve, która gromadzi coraz więcej środków na swoim koncie. Stosunkowo dużo pieniędzy w swoim życiu zgromadził Artinix, jednak na razie to zbyt mało, by trafić do rankingu.

HistoriaEdytuj

Ranking ustanowił Hubert, który osiągnął tytuł najbogatszego Stickmana na Stickplanet. Wtedy wpadł na pomysł, aby utworzyć ranking najbogatszych stickmanów. W tym celu po internecie poszukał informacji o bogatych stickmanach. Gdy znalazł pięciu, ogłosił ranking, który stał się sławny na całej StickPlanet. Wiele razy zmieniał się wraz z majątkiem bogaczy. Jak na razie to Hubert jest najbogatszym Stickmanem i ma przygniatającą przewagę. Powstały nawet giełdy, na których spotyka się sześć najbogatszych Stickmanów. W 2011 r. George spadł na szóste miejsce, a Steve trafił na piąte. W 2012 roku stickman Stich Walsky wygrał 64 mln S$ w Stitto, trafił na 7 miejsce na liście. W 2014 John po opuszczeniu NiCorp. spadł z trzeciego miejsca na szóste.

Ranking Edytuj

  1. Hubert - Najbogatszy Stickman na StickPlanet, utworzył i posiada StickWorld Corp.
  2. Apperth Von Haffen - Hojny miliarder mieszkający w StickTopii. Swoje pieniądze przeznacza na cele charytatywne.
  3. Vaygenn - Mistrz StickPlanet w Stickrate, a zarazem trzeci najbogatszy Stickman na Stickplanet. Jest założycielem i prezesem firmy Sticksung.
  4. Steve - Czwarty najbogatszy Stickman na Stickplanet. Jest współzałożycielem Nicksoft Corporation, którego obecnie jest prezesem. Na listę najbogatszych stickmanów trafił w 2009 roku.
  5. George - George jest piątym najbogatszym Stickmanem na StickPlanet. Uwielbia konkursy, ma wiele komputerów, które daje lub sprzedaje innym. Często nagrodą w jego konkursach jest właśnie komputer.
  6. John - Szósty najbogatszy Stickman na Stickplanet, były żołnierz Nicksoft. Założył kierował NiCorp. do czasu swojego odejścia w 2013 roku.
  7. Stich - Siódmy najbogatszy stickman, wygrał w Stitto 64 mln S$. Nie posiada jeszcze żadnej firmy.
  8. Antona Polevara - Znajdująca się na końcu rankingu, 8. najbogatsza stickmanka. Na koncie posiada 54 ml S$. Posiada firmę "Bum, bam Stickman" która produkuje sprzęt wojskowy. Zajmuje się inżynierią militarną i opracowuje nowe materiały wybuchowe, bronie palne, pojazdy bojowe itp.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki