FANDOM

Andriej Savarevic

Stickman

Andriej.png
Imię Andriej Dymitr
Wiek 32 lata (w 1983 r.)
Narodowość NicksoftFlag.png Nicksoft
Umiejętności dobry strzelec i taktyk, zwinny
Broń Magnum 44.
Kolor Blady błękit
Organizacja Breeze Corp. (dawniej)

Odłam Breeze Corp.

Praca/Zadania Inżynier Breeze Corp. (dawniej)

Przywódca odłamu Breeze Corp.

Status Nie żyje, K.I.A.
Miejsce pobytu Prawdopodobnie cmentarz w Nicksoft

Rodzina

Stan cywilny Nieznany
Krewni Nieznani

Andriej Dymitr Savarevic to Nicksoftiańczyk pochodzenia rosyjskiego, niegdyś inżynier Breeze Corporation, później lider odłamu tej firmy.

BiografiaEdytuj

Andriej urodził się 12 grudnia 1951 r. Od najmłodszych lat miał smykałkę do urządzeń. Dlatego też w 1969 r. udał się na studia mechaniki i inżynierii, które zdał z wysokim wynikiem. Od tamtej pory stał się indywidualnym inżynierem naprawczym.

W 1972 r. Andriej został dostrzeżony przez najsławniejszą firmę inżynieryjną na całym świecie - Breeze Corporation. Młody Savarevic został wzięty na stanowisko młodego inżyniera. Brał również udział w ulepszaniu pancerza Breeze 1.0.

Wojna SnajperówEdytuj

Gdy w 1981 r. rozpoczął się konflikt Nicksoft i StickWrick o prawo własności nad serią pancerzy Breeze, korporacja pozostawała neutralna w tej kłótni. Jednakże wielu nie podobało się to, że firma traci cenną szansę na duży zarobek. Jedną z tych osób był także Savarevic. Stanął on na czele odłamu Breeze Corp., wykradł dokument o prawie własności i skrył się w swojej kryjówce ze swoimi ludźmi, ogłaszając, że da dokument temu, kto zapłaci więcej. Nie minęło wiele dni, kiedy do Andrieja zgłosili się przedstawiciele rządu StickWrick o ów dokument. Savarevic ustalił spotkanie ze StickWrickanami w opustoszałej wiosce na obrzeżach StickWrick. Jednakże Nicksoft dowiedziało się o transakcji i postanowiło przeszkodzić w niej, wysyłając tam swoim snajperów. Przedstawiciele StickWrick zostali zabici, transakcja przerwana, a Andriej uciekł ze swoimi ludźmi. Gdy kilka razy chciał powtórzyć transakcję, i ze StickWrick, i z Nicksoft, ostatecznie rozpętała się Wojna Snajperów.

W 1983 r. Breeze Corp. dokończyło prace nad pancerzem Breeze V2 i ustanowiło oddział snajperski noszący te pancerze, o nazwie Breeze Warriors.

Kilka miesięcy po tym oddział Breeze Warriors znalazł kryjówkę Savarevica, wdarł się do niej i po długiej walce, odnalazł Andrieja i zastrzelił go. Jednakże Andriej skrył dokument w innym miejscu oraz pozostawił mapę w głównej kryjówce odłamu, aby po jego śmierci, jego towarzysze mogli odnaleźć dokument i wreszcie dokonać transakcji. Śmierć lidera spowodowała chaos wśród odłamu, jednakże szybko pozbierali się pod dowództwem nowej liderki, Kelly Raven.

Post MortemEdytuj

Nie wiadomo co się stało z ciałem Savarevica. Prawdopodobnie zostało pochowane w Nicksoft.

UmiejętnościEdytuj

Andriej od najmłodszych lat był świetnym inżynierem i mechanikiem, co później poskutkowało jego przyjęciem do Breeze Corp.

Gdy stał się liderem odłamu korporacji, pokazał swoje zdolności przywódcze, a także zmysł stratega. Jak się okazało, Savarevic także świetnie posługiwał się bronią, zarówno palną, jak i białą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki