FANDOM

"Skryci w cieniach nocy. Patrzący lśniącymi ślepiami, cierpliwie czekając na ofiarę. Mogli czekać godzinami, dniami i nocami. A gdy wypatrzą ofiarę, kryją się w mroku. A gdy ofiara ich dojrzy, nawet krzyk nie wyleci z jej ust. Jedynie krew z żył i dusza z ciała."
— Nieznana osoba o pierwotnych łowcach

Hunter.png

Łowca to określenie płatnego zabójcy, który na zlecenie zajmuje się pewnym celem, głównie zabójstwa. W przeciwieństwie do zwykłego płatnego zabójcy, łowcy, jak sama nazwa może stwierdzić, bardziej "polują" na swoją ofiarę, i niekoniecznie ich zadaniem musi być zabicie celu.

Obecnie łowcy są bardziej kojarzeni jako najemnicy, aniżeli jako płatni zabójcy. W ten sposób niektórzy są wynajmowani chociażby jako ochroniarze, czy nawet najemni żołnierze.

HistoriaEdytuj

Profesja łowcy powstała już w czasach starożytnych, gdy wielcy ludzie rywalizowali o władzę. To wtedy właśnie narodził się pomysł na płatnych zabójców, którzy zajęliby się konkurencją. Wielu rzezimieszków, widząc w tym spory zysk, postanowiło zająć się tym "zawodem". Widząc potencjał takich dodatkowych "sił od brudnej roboty", władcy tamtych czasów postanowili uczynić z tych terminatorów najemników, których mogliby wykorzystywać nie tylko do prymitywnego mordowania wyznaczonych celów, ale też do zadań wojskowych. Tym samym powstawały niewielkie grupki tych zabójców, którzy jako pierwsi docierali do miast wroga i tam przetrzebiali stacjonujące wojska. Ludzie mówili o nich jak o niewidocznych predatorach, którzy przybywają, zabijają, i tak samo szybko znikają. W ten sposób określenie "łowca" nabrało dosłownego znaczenia.

Czasy się zmieniały i obecnie łowcami są albo najemnicy, którzy zajmują się określonymi celami, jak zabójstwa i tym podobne, albo ci, którzy starają się iść w zgodzie z tradycjami dawnych łowców, i polują podobnie, lecz niekoniecznie za pieniądze, lecz też z własnych pobudek.

Za pierwszego prawdziwego łowcę uznaje się Oragamę Sugona.

Lista znanych łowcówEdytuj

Poniżej przedstawiona jest lista znanych dotychczas łowców. Przedstawieni są oni, jeśli takowe mają, za pomocą swych pseudonimów:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki